World of Warcraft jako Action-MMORPG. Zobaczcie, jak wyglądałaby taka gra
A zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądałby World of Warcraft jako gra Action-RPG lub Action-MMORG?
Gracz o nicku „fairafar” w bardzo efektywny sposób wykorzystał czas kwarantanny. Przez ostatnie tygodnie starał się odtworzyć malutką część WoW-a na silniku Unreal Engine 4, przekształcając „Króla MMORPG-ów” w akcyjniaka w stylu Bloodborne czy Dark Souls.
Z dynamiczną kamerą i zręcznościową walką, którą obserwujemy z bardzo bliskiego planu.
Efekt?
(cześć animacji pochodzi bezpośrednio z WoW-a, więc to nie jest w 100% science-fiction)
Fajne? Oczywiście, że fajne, ale mało prawdopodobne, żeby coś takiego kiedykolwiek ujrzało światło dzienne. Chyba że Blizzard zdecyduje się na produkcję World of Warcraft 2 albo jakiegoś singlowego ARPG w świecie Azeroth.
Co ciekawe w WoW-ie istnieje (lub istniało) coś takiego jak „action camera”. Tak samo jak specjalne addony (np. Dynamic Camera) zmieniające ustawienie kamery, żebyśmy czuli – jakby to powiedzieć – większą dynamikę. Nie ma jednak porównania z tym, co widzimy w przypadku demka od „fairafar”.
Pamiętajmy jednak, że World of Warcraft to 16-letni point'n'click, który nigdy nie był i nigdy nie będzie "Action" (w pełnym tego słowa znaczeniu).