WoW bije League of Legends, a "Shadowlands" miażdży "Battle for Azeroth"

Andui

Comiesięczny raport (od Superdata) dotyczący najlepiej zarabiających gier w cyfrowej dystrybucji, jest dla nas bardzo radosny.

A to z dlatego, że w TOP3 gier PC znajdziemy aż dwóch przedstawicieli gatunku MMORPG.

Dungeon Fighter Online (3. miejsce) oraz World of Warcraft, który od razu wskoczył na sam szczyt. To chyba pierwszy raz – od momentu publikacji takich raportów – kiedy WoW znalazł się tak wysoko.

A wszystko dzięki dodatkowi “Shadowlands”, który pod wieloma względami okazał się rekordowy. Jak informuje Superdata, przychody WoW-a były teraz najwyższe od 2008 roku. To samo z liczbą graczy, która ostatni raz była tak wielka w 2010 roku.

“Shadowlands” dosłownie zmiażdżyło “Battle for Azeroth” (50% większe zarobki, 34% więcej graczy).

Zobaczymy, jak będzie za miesiąc. WoW od zawsze miał kosmiczne wzrosty spowodowane premierami dodatków, ale potem liczba aktywnych użytkowników bardzo szybko spadała.

The release of World of Warcraft: Shadowlands led to the game’s highest monthly revenue since 2008 and player numbers since 2010. Compared to the launch of the Battle for Azeroth expansion in August 2018, earnings and user numbers were 50% and 34% higher, respectively. It is unlikely the game will sustain these high player numbers for more than one to two more months. The title is now highly dependent on major expansions to drive temporary spikes in revenue and user numbers.

***

Dlaczego nie ma tutaj Cyberpunka 2077? Bo to lista za listopad, a nasz ukochany CP2077 miał premierę 10 grudnia. W następnym raporcie na pewno się znajdzie – podejrzewam, że od razu na 1. miejscu.

Zobacz także

21 komentarzy