Wreszcie warto będzie zagrać Wampirem w Elder Scrolls Online
Wampiry istnieją w Elder Scrolls Online od wielu lat, ale dotychczas pełniły rolę – nie chcę nikogo urazić – paprotki wabika na nowych „zielonych” użytkowników.
„Ooo, można grać Wampirem? Kurde, kupuję grę!”.
A jaka była prawda? Brutalna. Wampiry nie pełniły żadnej ważnej funkcji w PvE i PvP. Ich umiejętności były słabe i nie pozwalały rozwinąć skrzydeł w end-game. Większość osób w ogóle nie rozwijała tych zdolności na swoich postaciach.
Teraz to się zmieni. Tak przynajmniej obiecuje Zenimax Studios, który z dodatkiem „Greymoor” wywróci Wampiry do góry nogami (jakkolwiek dziwnie to brzmi).
Filmik dostępny polskimi napisami:
Zgodnie z obietnicą nastąpi totalny rework tych grywalnych form. Dzięki nowej linii skillów w końcu warto będzie zostać Wampirem. Wreszcie poczujemy również prawdziwą moc...
Dokonaliśmy potrzebnych regulacji, aby ulepszyć ogólne wrażenia z gry
Musicie jednak uważać, bo NPC-kowie staną się teraz o wiele bardziej wrażliwi na Wampirów. Jeśli użyjemy swoich wampirycznych umiejętności w pobliżu „mieszkańców”, to zostaniemy „zhuntowani” (albo zostaje nam nierówna walka z NPC, albo zapłacenie kary, albo ucieczka).
Ważne: Rework Wampirów zadebiutuje równocześnie z dodatkiem „Greymoor”, ale będzie dostępny dla wszystkich graczy ESO.
W ESO zagracie TUTAJ (nowe rozszerzenie zadebiutuje 26 maja).