"Wyżej dup* nie podskoczysz", czyli WildStar osiągnął już swoje maksimum na STEAMie
Każdy MMORPG ma swoje maksimum, którego – nawet jakby się bardzo chciało - po prostu nie da się przeskoczyć.
Wygląda na to, że STEAMowy WildStar już takowy pułap osiągnął. 12 czerwca zanotowano 5060 osób online, co dało miejsce w czołowej 70 najchętniej granych tytułów na STEAM. Niestety, od tamtej pory liczba graczy regularnie spada - ostatnie dni to coś pomiędzy 2700 a 2200 równocześnie zalogowanych użytkowników. Niewiele, ale chyba wystarczająco do "przeżycia".
(pierwszy wykres przedstawia liczbę graczy w ostatnich 3 miesiącach)
(drugi wykres przedstawia liczbę graczy w ostatnim miesiącu)
Mijemy tylko nadzieję, że nie jest to równia pochyła, która znowu zepchnie WildStara na sam dół. A tam jak wiemy nie czeka już żaden ratunek, bo tym ratunkiem miała była właśnie premiera na STEAM.
Zagracie TUTAJ.