Za dużo graczy. W Albion Online oraz Final Fantasy XIV pojawiły się kolejki
Zaskoczeni? Nie ma czym.
Praktycznie każda gra MMORPG/gra online może się teraz pochwalić zwiększonym zainteresowaniem. Czasami taki wzrost wynosi kilkanaście procent, czasami kilkadziesiąt procent, a czasami nawet kilkaset procent.
Nie inaczej jest z Albion Online oraz Final Fantasy XIV. W obu tych tytułach pojawiły się kolejki (#1, #2).
Albion Online:
Final Fatasy XIV:
I wcale nie mówimy o kolejkach w godzinach wieczornych (nazywanych „godzinami szczytu”), ale okresie popołudniowym lub nawet południowym (12:00-14:00), gdzie dotychczas było w miarę luźno i nie obserwowano żadnych problemów z logowaniem.
Niestety (albo stety) pandemia koronawirusa, zamknięte szkoły oraz konieczność siedzenia w domach spowodowały, że granie w gry stało się głównym zajęciem młodych ludzi.
Black Desert, Path of Exile, War Thunder, Tibia, RuneScape,, Albion Onine, FFXIV - to tylko przykłady z ostatniego tygodnia. A mamy jeszcze 3 miliony więcej graczy na samym Steamie (22 mln wobec 19 mln przed.wybuchem epidemii).
Przypadek?