Blizzard naprawia WoW-a. Na razie zredukowano życie i obrażenia potworków
Pewnie obiło wam się o uszy, że ostatni patch do World of Warcraft kompletnie zepsuł rozgrywkę, powodując ogromne problemy z levelowaniem postaci (po szczegóły zapraszamy do ostatniego newsa).
Wydawało się, że są to przejściowe problemy, które raz dwa zostaną zażegnane. Nic z tego. W ubiegły piątek Blizzard oficjalnie przyznał, że nie wie, gdzie leży problem i nie chce wprowadzać hotfixów na chybił-trafił, aby jeszcze bardziej nie popsuć swojej sztandarowej produkcji MMORPG.
Obawiam się jednak, że tak właśnie się dzieje. Weekendowy update zmniejszył damage (o 16%) i punkty życia (o 24%) potworom do 100 lvl…
… a ten dzisiejszy zredukował ilość expa potrzebną do levelowania postaci między 40 a 100 lvl. Podobno jest to spadek o 10-20%, tak przynajmniej sugerują gracze.
To tylko potwierdza, że „Zamieć” nadal nie ma pojęcia, co się zepsuło i jak to naprawić.
Dlatego kombinuje jak może i stara się przywrócić World of Warcraft do stanu grywalności sprzed pre-patcha. Tylko czy takimi hotfixami da się to osiągnąć? Na krótką metę pewnie tak, ale co będzie potem? Premiera Battle For Azeroth tuż za rogiem. Zamiast wielkiego święta, mamy wielkie naprawianie WoW-a.