World of Warcraft zwiększa poziom trudności dungeonów!
Blizzard szykuje powoli World of Warcraft Dragonflight do Season 4. Będzie to ostatni sezon w tym dodatku, zawierający wszystkie poprzednie raidy w ramach mechaniki „fated”. Dokładnie tak, jak to miało miejsce w przypadku Shadowlands – poziom trudności zostanie dostosowany, nagrody ulepszone, a także pojawi się kilka innych atrakcji.
Zmiany dotkną również dungeony w Dragonflight. Guru pisał ostatnio, że w Final Fantasy XIV ekipa nie jest w pełni zadowolona z poziomu trudności gry. W World of Warcraft chyba jest podobnie, bo poziom zostanie podwyższony i to w całkiem ciekawy sposób:
- Normalne dungeony pozostają bez zmian.
- Heroiczne dungeony będą miały trudności Mythic0, łupy z Mythic0, ale zachowują wyszukiwarkę drużyny (LFG)
- Mityczne dungeony 0 zaczną się od poziomu Mythic +10 z odpowiednimi łupami M+10, ale bez licznika czasu oraz affiksów. Tygodniowa blokada pozostanie aktywna.
- Mityczne dungeony + (Mythic) będą takie, jak dotychczas z licznikiem czasu i affiksami, ale ich poziom trudności zacznie się od Mythic +10 (nowe Mythic +5 to stare Mythic +15).
W ten sposób będzie trudniej, ale i nagrody mają być o wiele bardziej zachęcające. Nowy system ma również zachęcić graczy do brania udziału w Mythic+ poprzez wprowadzenie ich do takiego poziomu trudności. Równocześnie, osoby niezainteresowane taką zabawą, mogą zdobyć lepszy sprzęt niż w przeszłości.
Blizzard ponoć ujawnił również częściową rotację dungeonów w Season 4 Dragonflight. Gracze World of Warcraft będą mogli najprawdopodobniej walczyć w:
- Algath'ar Academy
- Azure Vault
- Brackenhide Hollow
- Halls of Infusion
- Neltharus
- Nokhud Offensive
- Ruby Life Pools
- Uldaman
Pełną rozpiskę wszystkich zmian znajdziecie tutaj.