Guild Wars 2 dalej miesza w PvP oraz WvW
ArenaNet ostro pracuje nad poprawieniem PvP oraz WvW w Guild Wars 2. Otrzymaliśmy kolejną informację o planowanych modyfikacjach w tych aspektach. Czy gracze przywitają je z entuzjazmem?
Oczywiście, poniżej opisane zmiany jeszcze nie weszły w życie. Deweloperzy uznali, że najpierw pogadają ze społecznością na ich temat, a potem je doszlifują i wprowadzą. Jest ich sporo i twórcy proszą, by przy ewentualnych buffach i nerfach nie patrzeć na pojedyncze klasy, tylko na całość. Chcą bowiem wpłynąć na całe PvP oraz WvW w grze, więc muszą zmodyfikować wszystko.
Do tego, to nie są nowości ostateczne – więcej zmian otrzymamy w przyszłości. Czego zatem można się spodziewać po ArenaNet? W PvP zdolności pasywne będą miały znacznie mniejszy wpływ na wynik starć. Podobno teraz dają sporą przewagę i sprawiają, że walki nie są skillowe. Na pewno ulegnie to zmianie. Magi Amulet oraz Rune of Surging zostaną usunięte z panelu PvP.
Zmniejszona zostanie również siła czarów/traitów natychmiastowo używanych. Dlaczego? Nie pozwalają one bowiem przeciwnikowi zareagować i zapewniają spore obrażenia, których nie można uniknąć. Z tego powodu zostaną osłabione, by nie były jedynym/najlepszym sposobem na wygrywanie. To samo dotyczy również specjalizacji. Buildy będą teraz pod czujnym okiem deweloperów, bo ArenaNet chce uniknąć sytuacji, w której gra się tylko w jeden sposób daną klasą.
Pełen opis znajdziecie w tym miejscu. Ciekawe, czy deweloperzy osiągną to, co chcieli, czy jedynie zirytują graczy.