Kingdoms of Elyria nowy devlog pokazuje podstawy gry

Obraz 2021 03 22 133442

Czas na kolejny odcinek sytuacji związanej z Chronicles of Elyria. Jeśli ominęła was cała historia związana z tym tytułem, to zapraszam tutaj.

Dzisiaj o Kingdoms of Elyria, czyli samodzielny produkt, będący symulatorem zarządzania włościami. Otrzymaliśmy kolejne video od Soulbound Studio, w którym sam szef opowiada o postępach w pracy nad tym cudem i czego mamy się spodziewać.
Na start wszyscy otrzymają 3 działki i 10 mieszkańców. Początkowo mapą będzie proceduralnie generowany obszar leśniczy, z czasem mamy otrzymać więcej różnorodnych biomów.

Kingdoms of Elyria chce się wyróżniać od innych symulator i twórcy postanowili wprowadzić dziwny unikalny system zarządzania. Nie będziemy mogli kontrolować wszystkich mieszkańców, tylko tych, którzy stworzymy sami, pozostali npc będą w stanie wykonywać dla nas zadania poprzez zawarty z nimi kontrakt, albo po prostu mogą to być inni gracze.

Jako że to gra „strategiczna” nie zabraknie również klasycznej mgły wojny. By rozwinąć nasze pole widzenia, będziemy musieli stawiać wieże widokowe, natomiast w nocy mgła zacznie się zagęszczać i tylko lepsze oświetlenie nam pomoże.

Zobacz także

7 komentarzy

Wyszukiwarka

Forum dyskusyjne

Najnowsze video

Dodaj nas

Ankieta

Czy World of Warcraft powinien przejść na Free-To-Play?

Wyniki

Obrazek dnia

Ss

Kalendarz