Masakra w WoW-ie. Lag serwera doprowadził do śmierci setek hardkorowych postaci

Jest to bliźniaczo podobna sytuacja do tej z końca czerwca, która - nomen omen – dotyczy tego samego serwera World of Warcraft Classic Hardcore, czyli amerykańskiego “Defias Pillages”.
Wczorajsze lagi doprowadziły tam do nagłej śmierci SETEK (!!!) graczy, którzy mieli to nieszczęście, że w momencie awarii technicznej znaleźli się w nieodpowiednim czasie i nieodpowiednim miejscu (czyli w rajdzie, dungeonie, w trakcie walki z paczkami mobków czy po prostu podczas pływania).
To wystarczyło, żeby ich postać zginęła, co – jak w przypadku hardkorowych serwerach – jest nieodwracalne.
***
Tutaj macie status serwera, który informuje o problemach z serwerem pomiędzy 20:00 a 22:00 czasu amerykańskiego.

Tutaj macie deathlog (wszystkie nagłe zgony miały miejsce o 22:17):

A tutaj filmik nagrany już po fakcie z reakcją graczy “Defias Pillages” na masakrę.
Niech to wydarzenie (ale także to czerwcowe) będzie przestrogą przed graniem w WoW Hardcore.
Wystarczy głupi lag serwera, żebyśmy stracili postać, na którą poświęciliśmy dziesiątki czy setki godzin “pracy”. Nie ma w tym ani krzty sprawiedliwości.