Nową bronią w New World jest… rapier!

Dodany przez PefriX około 3 lata temu
7 4064
Nową bronią w New World jest… rapier!

Ostatnim razem pisałem Wam o zmianach w rzemiośle w New World. W zasadzie zapowiadają się one fajnie i faktycznie wygląda na to, że crafting będzie istotną częścią tego MMORPG-a. Niestety, popełniłem błąd, a raczej dopuściłem się przeoczenia. W tym samym tekście powinienem Wam wspomnieć o nowej broni, która trafiła do New World. Nie wiem jakim cudem ominąłem tę wiadomość, dlatego już nadrabiam braki.

NEW WORLD WPROWADZIŁO NOWĄ BROŃ. JEST NIĄ RAPIER.

Amazon wprowadza nową broń białą, która wiedzie prym w szybkich atakach przekłuwających. Podróżnicy będą mogli rozwijać dwa drzewa biegłości w posługiwaniu się rapierem:

  • Drzewko biegłości Krwawej broni skupia się na wykorzystywaniu „stosów efektu statusowego” krwawienia wrogów, a następnie „wystrzeliwaniu” tych stosów dla zadania dużych obrażeń za pomocą Prosperuj i Zakończ.
  • Drzewo biegłości Chwały skupia się na unikaniu, kontratakach i utalentowanym wykorzystaniu rapiera.

Oprócz profitów występujących także w innych broniach, rapier będzie mieć 2 swoiste profity. Wiemy już również o zadaniu na legendarny rapier o wdzięcznej nazwie Zamarznięty Lament:

  • Podróżnicy na 60. poziomie mogą rozmawiać ze Pionierem Herathem w Posterunku na Górnej Grani Strzaskanej Góry, aby rozpocząć to zadanie. 
  • Odzyskajcie składniki potrzebne do utworzenia tego Zamarzniętego Lamentu, a następnie dostarczcie je do Pionierki Madaki w Górskim Gmachu.

Pojawiło się również kilka innych, drobnych zmian, które w sposób istotny wpłyną na New World. Przykład? Zmniejszono liczbę broni, w które można się wyposażyć z 3 do 2. Drugie miejsce na broń odblokowuje się tak jak poprzednio na poziomie 5. Gracze mogą teraz poruszać się podczas animacji ataków dystansowych.

Dostosowano również ilość punktów doświadczenia przyznawanych po zabiciu wroga przez grupę graczy. Poprzednio każdy otrzymywał pełną liczbę punktów doświadczenia, ale teraz zostanie ona dostosowana na podstawie liczby grup i liczby graczy w tych grupach. Jeśli grupa jako całość zadaje 15% obrażeń zwierzowi, każdy gracz w grupie otrzymuje punkty doświadczenia i szansę na łup.

Zmianom uległa również żywność, którą podzielono na dwa rodzaje: żywność zapewniająca premie i regenerująca. Żywność regenerująca jest przeznaczona do szybkiego przywracania PZ poza walką, a także daje długoterminową premię przywracania PZ. Żywność zapewniająca premie daje bonusy w trakcie rozgrywki oraz długoterminową, choć powolną regenerację PZ. Ten rodzaj żywności nie zapewnia natychmiastowego przywrócenia tych punktów. Premie żywnościowe teraz trwają pomimo ewentualnej śmierci postaci, więc nie trzeba ich ponownie stosować (inne premie są wciąż zerowane w momencie śmierci).

Szczegóły znajdziecie tutaj.


7 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube