Nowości w aktualizacji 8.2 do World of Warcraft mają prawo robić wrażenie

Dodany przez PefriX ponad 5 lat temu
9 10409
Nowości w aktualizacji 8.2 do World of Warcraft mają prawo robić wrażenie

Zapowiada się, że Battle for Azeroth w końcu nabierze rumieńców. Co prawda można narzekać, że nadchodzące nowości otrzymamy stosunkowo późno i zwyczajnie nie powinno to wyglądać w taki sposób. Niemniej aktualizacja 8.2 i tak powinna być dobrą wymówką do powrotu do World of Warcraft.

Jesteśmy już po specjalnym panelu informacyjnym, który zdradził konkrety na temat tego, co wprowadzi Rise of Azshara do Battle for Azeroth. Niedługo aktualizacja powinna pojawić się na serwerach testowych World of Warcraft, ale oficjalnej premiery nie znamy. Gracze obstawiają okolice czerwca-lipca, ale nie jest to potwierdzona informacja. Przejdźmy zatem do konkretów.

Już sporo wcześniej dowiedzieliśmy się, co otrzymamy w ramach Rise of Azshara. Rajd z tytułową królową Azsharą, możliwość latania po wyspach z Battle for Azeroth, nowe tereny, heritage armory, czy ekspedycje na wyspy. Zapowiedziano również zmiany w działaniu amuletu Hearth of Azeroth, który miał się stać integralną częścią naszej postaci. Teraz jednak poznaliśmy szczegóły.

Od aktualizacji 8.2 nasz naszyjnik zacznie przypominać ubogą wersję artefaktów z Legionu. Otrzymamy specjalny socket w amulecie, do którego włożymy zdobytą esencję. Ta zawierać ma jedną zdolność aktywowaną. Wraz z kolejnymi poziomami Hearth of Azeroth otrzymywać mamy nowe sockety, odblokowujące zdolności pasywne – w sumie aż lub tylko dwie.

Esencje mają swoje rangi, a całość działa w myśl zasady, że czym wyższa, tym lepsze/mocniejsze bonusy. Pojawią się również wersje legendarne, zapewniające nowe efekty wizualne. Esencje zdobędziemy z questów, reputacji, dungeonów, rajdów, czy PvP.

Dostaniemy również ekwipunek do wierzchowców. Water Stridera znacie? Pewnie tak, w końcu praktycznie każdy używa go w Battle for Azeroth, skoro pozwala biegać po wodzie. Aby walczyć z tym paskudnym monopolem mountowym, Blizzard wprowadzi możliwość modyfikowania wierzchowców.

Będziemy mogli swojego kunia czy inne dziwactwo wyposażyć w zabezpieczenie przed efektem daze, kiedy zostaniemy zaatakowani na jego grzbiecie, czy właśnie moduł biegania po wodzie. Ewentualnie wmontujemy spadochron, który aktywuje się, gdy zeskoczymy z wysokości. A to jedynie przykłady, więc strach pomyśleć co będzie dalej.

W Mechagonie pojawią się unikatowe kolczyki, które sami „złożymy”. Taki trinket nie będzie miał żadnych statystyk, a jedynie trzy sockety o różnych kolorach. Będziemy mogli włożyć do nich specjalne moduły ze statystkami i to tak, jak nam to będzie odpowiadało. Prawie jak stare gemy :).

Poza tym co opisałem, czego nie opisałem i co już zostało opisane, dostaniemy heroiczne warfronty, nowy loot, Stratholme Pet Battle Dungeon oraz revamp World Eventów. Ach, pojawi się również epicki battleground - Ashran. No i oczywiście kontynuacja fabuły, z losem Baine’a na czele.

Więcej informacji znajdziecie tutaj.


9 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube