Rozpoczął się wielki bojkot Maple Story. “Mamy dość g*wnianego traktowania”
Nexon ma problem. Gracze GMS (globalnego Maple Story) rozpoczęli właśnie oficjalny/nieoficjalny bojkot ich gry.
Celem tej akcji jest zwrócenie uwagi producentów na problemy, które od wielu tygodni, baa, wielu miesięcy pogrążają GMS.
Chodzi o różnorakie rzeczy. Od kłopotów technicznych, brak obiecanego contentu, wysokie ceny płatnych przedmiotów, brak przejrzystości IS, ale przede wszystkim BRAK KOMUNIKACJI pomiędzy Nexonem a społecznością.
Do bojkotu dołączyli już moderatorzy oficjalnego subreddita Maple Story (TUTAJ), przypinając temat o akcji i zmieniając główne zdjęcie na stronie (z Maple Story na Crash Story).
Ten post jest oficjalną deklaracją bojkotu za zaniedbania przez firmę Nexon regionu GMS.
Wszyscy gracze są proszeni o zaprzestanie płacenia Nexonowi, dopóki nie zaczną się zmiany w jakości i stabilności gry.
Wielu graczy nie dostało DMT 25/12, serwery są nadal niestabilne, brakuje wielu treści z zimowej aktualizacji, ceny StarForce są nierealne, Jeszcze KOLEJNY Kishin Nerf, brak vac peta w ponownym uruchomieniu, brak pakietu noworocznego dla GMS, brak częstych transferów pieniężnych, stawki związane z RNG nadal nie zostały opublikowane, kupony Legion Wealth i Drop znikają w DC i nadal BRAKUJE klienta 64 BIT!!
i nie ma żadnego komunikatu ze strony Nexona w tych sprawach....
Wszystkie te i wiele innych błędów oraz problemów rujnują wrażenia gracza, a Nexon nie przejmuje się tym, prawdopodobnie dlatego, że większość dochodów Maplestory pochodzi z regionu KMS... ale nie powinno tak być...
Naprawcie swoją cholerną grę!
Nadszedł czas, aby społeczność GMS zjednoczyła się i zbojkotowała Nexon, dopóki nie nastąpią zmiany. WSZYSCY gracze Maplestory GMS są proszeni o zaprzestania zakupów, dopóki rzeczy nie zaczną się zmieniać. Powtarzam, NIE FINANSUJCIE Nexona, dopóki nie zaczną się zmiany w GMS! TERAZ JEST CZAS, ABY DZIAŁAĆ!
Mamy dość
Przypominamy, że podobna, chociaż zakrojona na jeszcze większą skalę akcja miała miejsca w koreańskim Maple Story (mniej więcej rok temu).
Tamtejsze wydarzenia spowodowały spadek aktywnych graczy o 30%. Koreańczycy wynajęli nawet specjalny samochód, który jeździł pod siedzibą firmy i wyświetlał hasła nawołujące Nexon do działania. O sprawie mówiły nawet tamtejsze telewizje.
Efekt? Nexon przeprosił graczy i wprowadził daleko idące zmiany, które załagodziły sytuację i poprawiły ogólną jakość Maple Story.
Oby z Global Maple Story było podobnie.