Tak wygląda system pingów w World of Warcraft

Jakiś czas temu (TUTAJ) wspominaliśmy o systemie pingów, który pojawi się w World of Warcraft przy okazji jesiennego patcha 10.1.7.
W 10.1.7 właściwie dodamy system pingów. Więc coś, co znasz z DOTA, League of Legends, Apex i podobnych rzeczy, gdzie istnieje system ping z kontekstowymi pingami, dzięki którym możesz naprawdę szybko komunikować się w czasie rozgrywki.
Dajemy graczom narzędzie do szybszej komunikacji, szczególnie jeśli chodzi o gildie. Uwielbiamy oglądać gildie biorące udział w rajdzie, które mogą mieć pewne problemy z dostępnością. Więc dodajemy coś, co naszym zdaniem jest ważne, aby ludzie mogli rozwiązać problemy, które dla nich tworzymy.
A teraz – dzięki dataminerom, którzy dokopali się do zawartości patcha – widzimy, jak dokładnie będzie wyglądał ów system.
Domyślnie “pingi” będą przypisane pod kombinację klawiszy “G + Left Mouse Button” i zaoferują dostęp do podstawowych komend typu: Atakuj, Asysta, Ostrzeżenie, W Drodze.
Pingi będziemy mogli umieścić na ziemi, na przeciwniku lub NPC-ku.


