World of Warcraft na Unreal Engine 4 wygląda tak...

Dodany przez guru około 4 lata temu
8 10494
World of Warcraft na Unreal Engine 4 wygląda tak...

Kolejny maniak WoW-a, który poświęcił długie tygodnie, a może nawet miesiące, aby odtworzyć kultową lokację World of Warcraft na silniku Unreal Engine 4. 

Chyba się udało, bo dziś podziwiamy zupełnie odmienione „Ironforge”. 

"Ironforge jest stolicą krasnoludów, członków Przymierza.

Miasto jest być może najbardziej zawiłym z miast Przymierza, znane z wielu małych korytarzy, sklepami pobudowanymi w kamiennych ścianach, wspaniałych sal i ogromnych pomieszczeń. Wyczuwa się że miasto tętni życiem, jest hałaśliwe i nieco uprzemysłowione, lecz mimo wszystko jest bezpieczne i przytulne; ogień huczy w kominach karczm i sklepów, dźwięk kuźni roznosi się jak ryczenie ognia w kowalskich piecach, a po korytarzach niesie się echo krasnoludzkiego śmiechu i dobrego humoru Po za tym, w przeciwieństwie do Stormwind i Darnassus, miasto jest ogromną pieczarą wyrzeźbioną w ziemi przez krasnoludy; obydwa sufit i podłoga są litą skała. To daje miastu pewną dozę spokoju jak w sanktuarium".

Niestety mało prawdopodobne, aby taki scenariusz (WoW na UE4) kiedykolwiek się spełnił. Blizzard nie planuje remastera World of Warcraft ani też żadnej kontynuacji (a przynajmniej nic o tym nie wiemy), więc pozostaje tylko podziwianie widoków.

Aczkolwiek oficjalne wsparcie dla technologii Ray-Tracing (pisałem o tym wczoraj) powinno znacząco upiększyć „Króla MMORPG-ów”.


A tutaj macie inne lokacje "zrobione" w Unreal Engine 4. Na przykład Elvynn Forest, Grizzly Hills, Stormwind i Duskwood. 


8 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube