World of Warcraft oficjalnie z Ray-Tracingiem. Już wkrótce gra będzie wyglądać sto razy lepiej
No i stało się to, co musiało się stać.
World of Warcraft otrzymało OFICJALNE WSPARCIE dla technologii Ray-Tracing. W zakładce „Options” dodatku „Shadowlands” (wersja Alfa) pojawiły się elementy niepozostawiające już żadnych wątpliwości. I to w trzech wariantach (Fair, Good, High), abyśmy mogli wybrać najlepszą dla nas opcję.
(klikajcie, aby powiększyć)
„Ray Traced Shadows” nie można jeszcze włączyć, ale domyślamy się, jak World of Warcraft będzie wyglądać z RT.
Dwa tygodnie temu wrzucałem newsa z fanowskim gameplay’em, który prezentuje Króla MMORPG-ów w nowej technologii.
Weźcie jednak pod uwagę, że Ray-Tracing będzie rarytasem skierowanym dla graczy z nowoczesnymi komputerami i nowoczesnymi kartami graficznymi (prawdopodobnie tylko z rodzinki Nvidii, ale nic nie zostało potwierdzone). Tylko oni zdołają odpalić WoW-a na RT i cieszyć się zupełnie nowym obliczem 15-letniego MMORPG.
Dzięki tej jednej „głupotce” World of Warcraft przeskoczy technologicznie o wiele lat do przodu.
A dla tych, którzy nie wiedzą, czym jest Ray-Tracing:
Technika generowania fotorealistycznych obrazów scen trójwymiarowych opierająca się na analizowaniu tylko tych promieni światła, które trafiają bezpośrednio do obserwatora. W rekursywnym śledzeniu promieni bada się dodatkowo promienie odbite, zwierciadlane oraz załamane. Ponadto umożliwia łatwą realizację CSG, a także wizualizację idealnych, opisywanych formułami matematycznymi obiektów.